Nieuwjaarsconcert Varssevelds Mannenkoor

Op zaterdag 18 januari 2020 organiseert het Varssevelds Mannenkoor een Nieuwjaarsconcert in de Grote – of Laurentiuskerk in Varsseveld.

Er wordt een gevarieerd programma geboden met behalve deelname van het koor, ook optredens van de sopraan Marjan Vleeming en een strijkersensemble, samengesteld door onze vaste muzikaal begeleider Jorrick Simmes.

Deze avond staat onder leiding van onze dirigent Wim Ruessink.

Met de gemaakte keuzes van het repertoire wordt een gevarieerd programma geboden en belooft het een avond te worden die zonder meer de moeite waard is om te bezoeken.

Het concert begint om 20.00 uur en de kerk is geopend vanaf 19.30 uur.

Kaarten zijn in de voorverkoop vanaf 20 december verkrijgbaar bij boekhandel Rutgers in Varsseveld en kosten inclusief (koffie/thee in de pauze) € 10,00.

Voor meer informatie www.varsseveldsmannenkoor.nl of via het secretariaat 0315 640066.